جزر و مد

جزر و مد| اخبار فناوری ،اخبار تکنولوژی و پیشرفت

جزر و مد

جزر و مد| اخبار فناوری ،اخبار تکنولوژی و پیشرفت

مجله ی جزر و مد

سایت مجله ای چیست؟

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی شکل خبررسانی ها تغییر کرده است و کمتر کسی از روزنامه ها و مجلات اخبار را دریافت میکندو به همین دلیل ناشران روزنامه ها و محلات برای آن که بتوانند با پیشرفت تکنولوژی در دنیای دیجیتالی امروز باقی بمانند و کسب و کار خود را رونق بخشند نیاز دارند از وبسایت های مجله ای و خبرر به مردم استفاده کنند.

افزایش اعتبار

هرچقدر که اخبار واقعی تر باشد مخاطبان بیشتری جذب سایت خبری میشوند و در نهایت اعتبار این وبسایت بالا تر میرود.

سریع بودن سایت

از دیگر ویژگی های یک سایت خبری خوب سرعت بالای لود شدن صفحات و تصاویر میباشد. شما فرض کنید چند دقیقه طول بکشد تا یک صفحه از سایت خبری لود شود. در این حالت صبر کاربر تمام میشود و وبسایت خبری شما مخاطبان زیادی را از دست میدهد.

تولید محتوا

تولید محتوای جذاب ویژگی دیگر برای یک سایت خبری خوب است ، سایت های خبری باید از بهترین تیم های تولید محتوا و نویسنده کمک بگیرند تا اطلاعات اخبار کپی نباشد و کاربر جذب به خواندن ادامه خبر باشد.

اهمیت منابع

نمایش تاریخ انتشار خبر در یک سایت خبری  میتواند یکی از مهم ترین ویژگی های آن سایت باشد همینطور دیزان و قالب سایت باید طوری طراحی شود که چشم کاربر بعد از مطالعه خسته نشود و در عین حال مخاطب بتواند به بخش های مختلف سایت دسترسی داشته باشد.

شبکه های اجتماعی و آرشیو

اتصال به شبکه های اجتماعی و امکان آرشیو کردن اخبار و دسترسی به دسته بندی اخبار از دیگر ویژگی های یک سایت خبری خوب میباشد.

مجله ی جزر و مد

 هدف مجله ی جزر و مد انتشار دستاوردهای علمـی پژوهشگران سراسر کشور و جهان می باشد . این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار منظم بصورت روزانه دانش فردی و عمومی را افزایش دهد.

 دسته بندی مطالب این وب سایت

 1_ مقالات تکنولوژی 

2_ مقالات آموزشی

3_ مقالات کسب وکار

4_ مقالات سلامتی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد